Friday, December 10, 2010

Hotel Istana

Hotel Istana - 14.7.2004

Lama sangat dah gambar ini, sengaja saya masukkan sebagai rekod KGGK. Dulu tak ada blog, sekarang baru teringat nak masukkan. Al-kisah saya dihubungi oleh Tengku Ali, beliau dapat no hf saya daripada adik iparnya, yang dapat nombor saya pula daripada abg Azlan Ghanie (tokey SB). Kata Tengku, "Nak iring Tuanku Mizan..."

Berderau darah saya! Pertama kali jemputan yang melibatkan VVIP dari kalangan istana. Dan itulah zamannya ketika KGGK kebetulan sedang membuat baju layang, songket dan sebagainya untuk tujuan majlis2 besar.

Saya masih ingat, di rumah abg Khir (pot kami berlatih dulu di Batu 7, Gombak), Tengku dan rombongannya datang untuk melihat kami bermain. Macam audisyen lah kira-kiranya. Bedebar hati kami, tapi apabila mendapat restu dan mandat, gembira benar kami rasanya. Semuanya masih segar dalam ingatan ...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP