Thursday, June 2, 2011

Di Melaka, Kebangkitan Bermula Lagi!

Kolej Komuniti Tangga Batu. Sumber gambar dari - Panji Hitam Pahat Timur

Sementara menantikan kehadiran sdr Abu Huzaifah, saya sempat juga bersembang-sembang dengan sdr Farid. Lama juga kami bersembang, barulah sdr huzaifah muncul. Menyedari beliau amat sibuk, saya tidak kisah sangat walaupun lambat. Hanya jam kurang lebih 1 pagi, baru kami beransur ke Melaka.

Dan temujanji dengan pengarah Kolej Komuniti Tangga Batu, Tuan Mohd Ismail sudah dibuat. Tepat jam 10, lebih kurang kami berjumpa dan berbincang tentang menjadikan gendang silat sebagai kursus singkat di tempatnya. Alhamdulillah hasil dari perbincangan, kami hanya menanti keputusan sama ada gendang silat akan dijadikan sebagai salah satu kursus singkat di sana, Insya-Allah.

di studio Abu Hurairah (Abuya)

Sebelah petang, saya dibawa berjalan pula ke tempat kerja sdr Huzaifah dan adiknya. Jangka sepatutnya akan tiba awal sebelah malam dan kumpulan Arya Putra ada latihan, tapi tak jadi, maka tiadalah latihan pada malam tersebut. Dan menarik pula, dapat bersua wajah adik beliau, Abu Hurairah (Abuya) yang nampak je brutal tapi baik hati. Sempat juga berbincang dengan Abuya tentang dunia muzik dan perkembangan. Namun masa agak singkat, jam 2 petang saya beransur balik semula ke KL.

p/s : Terima kasih kepada Abu Huzaifah yang membawa saya berjumpa dengan Tn. Ismail, juga kerana menumpangkan saya utk bermalam di rumahnya.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP