Wednesday, March 28, 2012

Pecah Peluh Sejuk Di Hotel Sunway Putra!

Gemala Kasturi dan Sidang Kencana


Kump Sidang Kencana - juga merupakan ahli silat Gayung Fatani


27.3.12
Hotel Sunway Putra

Itulah nama terbaru bagi sebuah hotel yang dulunya dikenali sebagai Hotel Legend, bersebelah betul dengan The Mall. Apabila menerima sms dari Sdr Mawlid, mengatakan bahawa persembahan bermula jam 6 petang, kami sedikit kelam-kabut. Tapi alhamdulillah, dapatlah juga hadir ke hotel pada jam lebih kurang 4.30 petang. Lega, yang penting kami sudah sempurnakan janji kami dengan izin Allah, yakni hadir sebelum jam 5 petang, dimaklumkan ada rehersel.


2nd Asia Tobacco Forum 27-20 Mac 2012

Tidak lama kemudian Sdr Mawlid (Kump Gendang Sidang Kencana) dan rakan-rakan lain hadir, dari Senawang. Mereka akan membuat pesembahan silat, dan diiringi oleh kami. Sepetang itu, kami menjalani rehersel yang agak ringkas. Namun kami merasakan maklumat yang disampaikan oleh pihak penganjur tidak berapa lengkap. Seharusnya persembahan begini terlebih dahulu diberikan penerangan ringkas oleh peganjur kepada KGGK dan KGSK agar dapat menyampaikan tugas kami dengan baik.

Ahli KGGK yang terlibat dalam persembahan

Tapi tidak mengapalah, alhamdulillah persembahan kami berjalan dengan lancar, silat dan gendang dapat memberikan persembahan - kami cuba yang terbaik dengan izin Allah. Moga-moga pihak penganjur berpuashati dengan persembahan kami, sama ada silat, mahupun gendangnya.

p/s - Terima kasih atas undangan Sdr Mawlid (Sidang Kencana), pihak penganjur, rakan-rakan KGGK dan lain-lain yang terlibat untuk menjayakan majlis perasmian forum ini. Alhamdulillah.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP