Monday, May 16, 2011

Merak Kayangan - Suatu Episod Cinta

pasangan raja sehari

Hari Ahad pula, jemputan bermain di Merak Kayangan. Dua minggu sebelum majlis, Cik Nadia (kini puan) sudah menempah kami. Majlis kali ini bermula agak awal sedikit dan berakhir juga agak awal dalam 2.30 petang. Ketika di sana, saya disapa oleh pengantin lelaki, En Sobri, dalam hati saya macam pernah tengok mamat ni tapi di mana ya. Lama2 baru saya teringat beliau pernah memasuki rancangan realiti tv, Akademi Fantasi musim ke-10 kalau tidak silap saya tapi tidak berjaya.

Namun begitu majlis yang berlangsung, sangat meriah - dengan paduan warna merah sebagai tema, dewan yang mendamaikan. Memang tidak salah lagi kalau majlis yang diadakan itu amat membahagiakan. Saya kata kepada Cikgu Ramli, suasana dalam dewan ini agak mendamaikan jiwa. Beliau senyum sahaja.

Tugas kami dibahagikan pada dua sesi. Sesi pertama jam 11.45 hingga hampir jam 1 petang. Kemudian sewaktu makan, kami bermain lagi, diselang-seli dengan ucapan MC, tayang montaj serta biodata yang dibacakan oleh rakan mempelai.

Terima kasih kepada tuan rumah, Pn Nadia dan suami yang menjemput kami dan rakan2 juga KGGK yang turut menjayakan majlis tersebut. Alhamdulillah.

p/s : Makanan - terbaik!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP