Friday, December 24, 2010

Sekali Pena Menari

Syukur alhamdulillah, atas sisa-sisa semangat yang ada dan sokongan dari rakan-rakan sealiran minat, dapatlah saya menyiapkan satu artikel pengenalan berkaitan dunia gendang silat. Ia sebagai permulaan dan tandaan bahawa saya akan menulis lagi di majalah Seni Beladiri . Setelah sekian lama merehatkan pena dari meninta, saya bersyukur atas izin Allah, dapat lagi saya menulis.

Insy-Allah, saya akan menulis topik-topik yang berkaitan dengan seputar dunia gendang silat. Kalau berjalan ke Perak, Pahang atau Kedah, bahan-bahan akan dicari untuk dihidangkan kepada para pembaca. Ya, saya akan terus menerus menulis selagi ada daya dan keizinan Dia, amin.

Terima kasih kepada sdr R.A Huzaifah yang menjadi sumber inspirasi untuk saya menulis semula. Juga kepada abang Azlan Ghanie yang memberikan ruang dan peluang untuk saya menulis lagi di SB. Harapan saya agar rakan-rakan terus menyokong dan memberi respons, cadangan atau komentar sekiranya perlu. Saya juga masih mencari dan akan terus menggali kisah dalam dunia gendang silat. Wuallahua'lam.

p/s : Kepada rakan-rakan gendang silat di tanah air, silalah berhubung dengan saya agar dapat ditemuramah sama ada individu @ kumpulan (mungkin temuramah secara live @ emel). Sila emel gemalakasturi@yahoo.com. Terima kasih.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP