Monday, May 17, 2010

Jemputan Bermain Di UKM - Simulasi@exam Amali Ko-Ku Gdg Silat UKM 2009/10 (part 2)

Bersama sdr Azam

Acara ini berlangsung ini berlangsung pada bulan April. Sdr Johan Said dan Azam menjemput saya untuk bermain serunai bersama pelatih-pelatih baru di UKM. Mereka berdua adalah tenaga pengajar Kelab Gendang Silat di situ. Tugas saya pada malam itu adalah bermain serunai untuk lagu silat. Alhamdulillah, semua berjalan lancar seperti yang dirancangkan. Saya bersyukur amat. Di atas ada beberapa foto ketika acara tersebut berlangsung.

KGGK kerap juga bermain untuk jemputan di UKM, tapi sayangnya ketika itu saya tidak punya kamera untuk mengabadikan persembahan di sana. Akan datang, insya-Allah sekiranya ada lagi jemputan dari pihak UKM, akan saya abadikan kisah dan fotonya di sini. Amin.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP