Wednesday, June 4, 2008

Laporan 1/6/08 - Kompleks Tabung Haji, KL


Wajah-wajah kepenatan...


Tidak sempat kita melepaskan lelah, malam pada hari yang sama, kami bergegas ke bangunan Tabung Haji, KL kerana memenuhi undangan 'mama'. Sampai di sana, sudah hampir maghrib, terus kami bersolat dan entah apa agaknya makan tadi (aik sebenarnya tak makan pun masa kenduri siang tu), perut saya memulas2. Cubaaaannn....Namun begitu alhamdulillah perut saya tak meragam ketika persembahan. Wajah-wajah rakan saya - Un, Azhar, Azizul serta adik2 kecil Amin dan Alif jelas tergambar keletihan yang luarbiasa.

Pada permulaan saya menggesa Azhar dan Un untuk meniup serunai terlebih dahulu kerana saya nak mengambil gambar mereka. Majlis berjalan lancar selepas Isya'. Hampir 8.30 malam, ketibaan pengantin diumumkan oleh abang Chuari Selamat. Kami yang sudah bersiap-sedia di luar terus memainkan irama 'Ayam Didik' bagi mengiringi mempelai hingga ke pelamin. Hampir jam 10.00 mlm, permainan tamat sudah. Terima kasih kepada tuan rumah, mama, yang sudi menjemput kami ke majlis tersebut.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP