Monday, March 19, 2012

Latihan Di Melaka

Di rumah Sdr Huzaifah

Kebetulan saya teringin ke Melaka, dan Sdr Huzaifah (Kump Gendang Arya Putra) ada urusan di KL. Saya pun tumpang sahaja sdr Huzaifah ke Melaka. Tujuannya adalah untuk melihat sendiri perkembangan seni bergendang di sana. Lebih kurang jam 9.30 malam kami sampai ke sana.

Rakan lama KGGK, Hairol sudah ada di sana. Bersama Arya Putra, kami berlatih pada malam tersebut, walhal belum menjamah makan malam. Tapi bergendang punya fasal, hilang lapar dahaga. Santak jam 12 malam, barulah kami berhenti dan menikmati makan malam.

Riki di kawasan Kem Pengakap Melaka


Sdr Huzaifah - Airport Batu Berendam, Melaka


Aktiviti pengakap Melaka

Disebabkan saya punya urusan lain, maka saya harus balik ke KL. Sebelum itu, menyinggah ke Kem Pengakap Melaka, mengikuti sdr Huzaifah yang punya urusan di situ (Untuk Seminar Beladiri pada akan datang). Kemudian langsung ke Airport Batu Berendam untuk melihat aktiviti rakan pengakapnya di situ.

Jam 9.00 malam, saya menaiki bas untuk pulang ke KL.

Laporan : Khairul

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP