Sunday, January 22, 2012

Persembahan Di Cheras Perdana (CP3) : 21.1.12

Persediaan sebelum bergendang

Lebih kurang jam 10.30 pagi, saya beransur dari Negeri Sembilan. Ada jemputan bergendang di Cheras Perdana pula.Harapan saya agar dapat selamat kembali serta sempat menyertai rakan-rakan lain untuk persembahan tersebut. Alhamdulillah, lebih kurang jam 11.45 saya sampai. Tengok-tengok rakan2 KGGK sudah 'sapdek', tak bertangguh saya pun 'kibau' beberapa ketul ayam panggang dan meratah dengan sodap. (maklumkan baru balik dari Negeri Sembilan).

Persembahan bermula ...

Asyik bersilat ...

Jam 12, kami memulakan persembahan. Dengan keadaan tiada kipas dan hangat yang boleh tahan, kami teruskan perjuangan hingga 12.30 dan berhenti untuk memberi laluan kepada pasukan kompang Cheras Perdana.

Kemudian menyambung kembali hinggalah jam 3 petang, kami berhenti. Alhamdulillah, majlis berjalan lancar, dan kami bersyukur atas segala keselamatan dan kelancaran majlis dan persembahan kami.

* Terima kasih kepada Encik Mansor (dengan kami lebih mesra dengan panggilan Abang Mansor) yang menjemput kami. Seingat-ingat kami, inilah kali pertama rasanya bergendang di kawasan tempat kami tinggal sesudah 3 tahun kami di sini. Juga terima kasih kepada krew KGGK yang hadir.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP