Wednesday, September 5, 2007

Laporan Persembahan Di Hotel Federal








Persembahan ini sempena persidangan guru-guru kaunseling yang diadakan oleh KPM peringkat Malaysia. Sehari sebelum itu, kami telah menghadiri sesi rehersel sehingga tengahari. Tapi pagi tadi, kami telah bertolak ke hotel jam 6.30 pagi untuk mengelakkan trafik jam di kawasan Bukit Bintang tersebut. Jam 7.30 kami sudah sampai di sana dan bersarapan dahulu. Sempat juga saya melayari internet di situ yang mahal harganya (1 jam -RM3.50 - hahaha kapitalis sungguh!) Persembahan tersebut berlumla jam 10.30 pagi, dirasmikan oleh Ketua Pengarah KPM yang memberi ucaptama begitu lama. Atas permintaan Cikgu Rizal, sekali lagi, saya terpaksa membantu Arif dalam permainan serunai. Suasana agak sejuk, anak-anak buah mula berbisik mahu ke tandas, tapi saya menegah dengan mengatakan ucapan tersebut akan berakhir tak lama lagi. Malah saya sendiri juga mahu 'terkucil' kerana kesejukan. Hampir jam 12.15 barulah majlis tamat dan masing2 berebut untuk ke tandas termasuklah saya. Hehehe ... Berita selanjutnya di majalah Seni Beladiri.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP